KubraaKaplann 4,5 haftalık gebeyim. Daha çok yeni. Fakat beta hcg 2 katından fazla artıyor. 850 olması gereken gün 1054 çıktı. Bunu yaşayan var mı? Sebebi ne acaba
Mubufe KubraaKaplann çok artması sorun değil az artması sorun. Güzel artıyorsa sağlıklı demektir korkmayın
yagmurrrra Benim 4+0da 280 çıkan betam 4+3 de 1537 çıktı ve doktorum çok güzel artmış demişti normal yani