Ecrinimleyla benimde hiç bakmadılar ya hatta ilk hastaneye gittm 4 cm açıklığım vardı, sonra suyum geldi diye çağırdım onda baktı 5 cm dedi. Bi yarım saat geçti artk sancılarım dayanılmazdı dedim çocuk çıkıyo anne ebeyi çağırın baksın, ebe de diyo enfeksiyon kapma durmadan bakmayalm bnde dedm ya çocuk geldi hissediyom bi baktı gerçekten dedi geliyo ve doğurdum😅 ilk doğumum olduğu için çabuk açılma olmucağını düşünmüşler ondan bakmıyolarmış sürekli öyle dedi