Güzel anne ve anne adayları ayın 17’sinde 91.7 ile hamile olduğumu öğrendim (1gun gecikme ile ) 21 Mart bugün de 645.8 olduğunu oğrendım artışı nasıl iyi mi acaba ? Birde canlar sol kasığıma ara ara giren ağrı gaz sancısı taa böbreklere kadar ve karın şişkinliği çok su içmişte şişmiş gibiyim mide yanması özelikle akşam ve arada bir böyle iğne batması ( karında ) bunlar normal mı 😒🤔 yoksa korkmalımıyım? Ne yazıkkı 4 nisana ancak randevu buldum sağlık ocağı hiç bi bilgi vermıyor acilde bakmıyor benı biraz aydınlatırsanız çok sevınırım teşekkür ederım 🌸