Gnz esmir ya lazerle yakıyorlar yada minik bi cerrahi islemle lokal anestezi uygulayarak kesip alıyorlar kolay bi işlem
Gnz esmir o bildigim kadariyla benin türüne göre değişiyor benim kafamda tümörlü ben vardı eylül ayında ameliyat oldum tekrarlamaz dediler ama şuan eskisinden beter oldu bebiş istedigim icin tedavide olamadim dogumdan sonra insallah tedavilerimi olucam🙏😔 ama sizin ki benimkinden çok farklı tekrarlamaz diye düşünüyorum🥰💕
Esmaonur esmir kardeşim aldırdı. Kol altında vardı devlette aldırdı. Vajina bölgesinde de vardı onu özelde yaktırdı. İkisi de kısa basit işlem hemen bitiyor acısız ağrısız
Yigit_Aras9 esmir piskoloji kaldırmıyor dimi hatçe de nasıl nir piskoloji varsa o karı piskolokalrın bile piskolojisini bozar Ahhahshs piskoloji diye diye bri hal oldum piskoloji 😅
Bebiscann esmir bende et beni var ama aldırmadım korkuyorum, eskiden şey diyorlardı, et benini aldıranın üstüne kuma gelirmiş 🤣🤣🤣😁 Yigit_Aras9
Cemrreedemirci Plastik cerrahi yada genel cerrah alıyor iz sorunu olmayacak bı yerdeyse. Tedbir amaçlı patolojiye de gidiyor kolumda siyah acılı bı benim vardı ordan biliyorum. Patoloji sonucu da temiz çıkarsa ki geneli temiz bı sorun olmuyor. Benimki sıkıntılı çıkmıştı
iki_tospik_annesii esmir Görümcemin burnunun kenarında vardı kocaman Hemde geziyordu hatta amiliyatla aldırdı hiç bir sorun olmadı
Yigit_Aras9 Bebiscann hshsndkdlrmd benm olsa aldırırım kocamdan kurtulayım da naısl olursa olsn tanıdığınız kuma lar varmı bizim herife ayarlayalım
yasemin_- esmir eşimde et beni var hatta bekarken aldırmış ve sorun olmadığını rahatladığını vs anlatıyordu