Rabia2018 İyi akşamlar arkadaşlar 2 haftadan beri kuşağım az duyuyor ve kesintisiz ses geliyor KBB gittim hormonlardan oluyor dedi başına gelen varmı ben pek inanamadım başına gelem varmı acaba
Aaa97 Ribboun malesef ayniyim dogum yapali bir ay oldu. Tedavi aliyotşrum ama doktorlarda umutlu konusmuyor.cok zor donemden geciyorum, piskolojim bozuldu resmen.sizde durum nasil?
Aaa97 0935 1ay oldu dogum yapaıi hala ayniyim, cok kotu durum .Aılah dusmanima vermesin, nasil olacak bilmiyorum. Bende +isotme kayboda var cinlamada hic bitmiyo
Zumra-nur46p Ben de yerimi alayım bende de çınlama var kulağımda ağrı ile nörolojiye gittiğim de Vertigo başlangıcı demişti ilerledi mi acaba
0935 Zumra-nur46p bende ağrı yok çınlıyor ve uğulduyor resmen kulağım delirmek üzereyim 36 haftadayım hamilelikle ilgisi olabilir mi acaba yaaa 🥺
0935 Aaa97 uğultu gibi olan ses geçti çok şükür ama çınlama var sessizlikte daha çok rahatsız ediyor inşallah geçicidir 🥺