Duyguuuu0 23 haftalık hamileyim çok fena grip oldum tylol içebilirmiyim lütfen ilk hamileliğim cevap verin
Aylin_16 Duyguuuu0 sıcak su +bal+limon yapabilirsin canım bi de soğan sarımsak bal kavanozda bekletip içinden soğan sarımsağı çıkararak yapılan bi doğal antibiyotik var onu da yapabilirsin yatmadan önce ayakların tabanına vics sür çorap giy o da iyi geliyor
Ceylin680 Duyguuuu0 bol bol portakal tüket süt iç ballı zencefil yut yada 1 tatlı kaşığı bal her gün hemen sonuç alırsın .ama diğer sorduğun şeyden haberim yok.sadece gebelikte ilaç içilmez diye biliyorum geçmiş olsun
Bus-95 Duyguuuu0 geçmiş olsun benimde ilk hamileliğim grip geçirdim bal zencefil limon ve sıcak su günde iki Bardak içebilirsiniz iyi geliyor şifa olsun 😊