Tugbaslan3458 benimde diş problemim oldu çok doktor onayı ile antibiyotik kullanıp diş cektirdim sonra 20 lik diş ameliyatı oldum. En son yine kök diş cektirdim 3 kutu antibiyotik kullandım kurşun yelek giyip röntgen çektirdim. Kanal vs yapılabilecek mi diye. Eğer ciddi bir problem yoksa nasıl geçer bilmiyorum ama soğuk uygula ara ara belki geçer gecmesse bu tarz işlemler oluyor korkmana gerek yok haftanda müsait diş işlemleri için.