İdrar yolu enfeksiyonu çıkmıştı kizlar tek kullanımlık antibiyotik kullandım tekrar idrar tahlili verdim ve daha da artmis enfeksiyon doktor bi hafta kullanacagim gunde 2 tane antibiyotik verdi yine vicdanim cok rahatsız bebegime zarar vermeyecegini soyledi ama yine de vicdanim rahat birakmiyor😑