Clementinee güzel annem estetik yapıştırma dikiş diye bir şey yok bazı manyak insanlar hastaları kandırıyor anlatmakla uğraşmamak için, plastik cerrahi asistanlığı yaptım yıllarca ameliyathanede hemşireyim dikişleri biz atıyoruz zaten estetik dikiş görünmeyen karşılıklı iki ucu derinin altından birleştirerek diktiğimiz dikiş ama eriyen iple ve iğneyle dikiliyor yine zaten yapıştırma tutmaz ki akıntı olur yara olur ama sinir oluyorum böyle hastalara yanlış bilgi verenlere, o şeffaf ip monocryl dediğimiz güçlü bir ip erime süresi 3 ay misina gibi gözükebilir 3 aya yok olur korkma eğer beyazsa bi kaç hafta içinde yok olur o zaman♥️ Aa bi de şeffafsa erirken kaşıntı da yapar o da normal korkma♥️