Sema150919 Merhabalar, Dışardan yememek için evde pizza yapmıştım ve 1 er tatlı kaşığı sosa fesleğen ve kekik koymuştum . Ama sosun yarısını kullandım . Hamilelikte zararlı olduğunu duydum ama bilemedim vicdan yapıyorum şuanda. Yiyen oldu mu aranız ?
BMelek Sema150919 kaynatip icmediginiz surece sikinti yok. Bitki caylari rahimde kasilma yaptigi icin yasaklamisti doktorum bana onun haricinde butun yesillikleri yiyebilecegimi soyledi
srslmky ben de yemeklere katıyorum çok şükür bir sıkıntı yaşamadım, ekstra bir düşük riskiniz vs yoksa o miktar düşüğe sebep olmaz diye umuyorum inşallah 💐