mcansum Ben 6 önce doktorumun tavsiyesi üzerine ilaçla düşük yaptım kimyasal gebelik denildi. Ağrısı vardı yok diyemem ama ilaç almasam kürtaj tavsiye eden bir doktor vardı ben istemedim ilk gebeliğimdi risk almak istemedim. Kısa sürede toparlandim korkmayın geçmiş olsun sizede..