Asiyebaran 25.haftada bu konuyu doktoruma sordum koruyucu krem bakım kremi vs kullanmaya başlasam hafifler mi diye, 30. haftadan sonra başlanmasını öneriyoruz ama çok rahatsız ediyorsa çok masaj yapmadan krem kullanabilirsin dedi işe yarar belki sizde de. Bir de duşa girdiğimde göbek ve göğüse bebek yağını sürüp duştan çıkana kadar bekletiyorum çok iyi nemlendiriyor cildi ve rahatlatıyor deneyin isterseniz