Sweetbabyy Kızlar canım sürekli meyve suyu gazoz içmek istiyor düzenli yemek yiyemiyordum neden acaba bu haftaya kadar sürekli yemek yiyordum
Zrnyrnakyd Sweetbabyy Aynı haftadayız benimde canım iki üç gündür hep kola portakal suyu Meyve filan çekiyor 😄
Dilandemirrr Sweetbabyy aynı hafta gündeyiz benimde yemeklerle aram açıldı tatlı şeyler canım cekiyor sürekli
Ozlemyvz Sweetbabyy ben de 33 oldum bugün benim de iştahım kesildi kaç gündür. Ama benimki muhtemelen hareketsizlikten ayağım kırıldığı için yatıyorum o yüzden acıkmıyorum ama seninki neden bilemiyorum 🤷🏻♀️
Hamisannee Sweetbabyy benimde 33+4 su ihtiyacını artmış olabilir bende hep buz yemek istiyorum 🤭sabah ydim beni mahvetti 😭
ayshe54 Sweetbabyy bende 33+1 den merhaba deyip midem hep tok hissediyorum, bence bebiş büyüdü Ya midede mi küçülüyor ne bileyim kendi kendime teselli buldum 🤣
Kubrailkan 33+2 , neden hepimiz aynıyız 😅 kusmalarim basladi benim canım yemek değil atıştırmalık istiyor ama hep tok gibiyim 😅🙊
Sweetbabyy Kubrailkan Aymı ben kusmam olmadı çok şükürrrr ama ara ara bulantılar geliyor gidiyor hep atıltırmalık abur cubur yok gözleme gazoz protakal suyu öyle şeyler istiyorum
Minigin_annesi0 33+5 iştahım günü gününü tutmuyo bazen ilk dönemlerdeki gibi bulantı oluyo bazende aşırı yiyorum akşam yemeğini erken yedik ekmek bile yemedim çayın yanında cips yedim saki öyle bi tokumki afedersin boğazımdaymış gibi hissediyorum 😆
Sweetbabyy Minigin_annesi0 Ayy bende öyle oluyorum akşam yemeği için masaya oturduk bıgün ki öğle yemeği bile yememiştim sabah bir yumurtayla omlet yapmıştım sadece bir kaşık iki kaşık sonrası yok sanki yeni yemek yemişin gibi miğdeye baskı arttı ondan bence
Ozlemyvz Sweetbabyy teşekkür ederim düz yolda ayağım burkuldu ve tarak kemiğim kırıldı alçıya aldılar bir ay üzerine basmamam lazım. Koltuk değnekleriyle yürüyebiliyorum