nadya_26 Merhaba kizlar bugun kontrole gittim 36 haftadayim ikinci gebeligim ve sezaryan gunu 7 Nisan olarak bellirtmis doktorum. Salihli de oturan veya ayni hastanede sezaryan dogum yaptiran anneler varsa bilgi verebilir misiniz? 😊