Kızlar bugün eşimle biraz yürüyüş yaptık eve geldikten sonra belim ağrımaya başladı arada çooook hafif kasıklarım ağrıyor ama süre tutabilecek derecede değil sizce doğum sancısı böyle mi başlıyor 🥲 yoksa yorgunluk ağrısı mı anlayamadım 😞 bir an önce gelsin istiyorum artık