Gozde15 Merhaba sevgili anneler :) 35+5 olduk bugün doktorumuz haftaya çatı muayenesi olacağını söyledi tam bi bilgim yok konu hakkında yardımcı olur musunuz
ipekveatlas Ayse254 Oznur35 Gozde15 ben oldum geçen hafta 33+2 de oldum (yurtdışındayım daha erken bakıyolar) ben ki canı çoook yanan acı eşiği cok düsük olan hic acı hissetmedim.. herkes dayanabilir😂 iki parmağıyla yaptı belini rahatlat kendini kasma derin nefes al ve parmağımı dışarı ittirirmiş gibi ıkın dedi rahat bırakmam için kendimi ve bitti bile🤭🥲❤️
Beno Gozde15 söylenenlere aldırmayın otuz saniye sürüyor.😁 Yani açıkçası vajinaniza parmağını sokuyor doktor bir iki saniye duruyor sonra çıkartıyor.olay bu kadar yanii öyle yok canımdan can gitti yok bayilicaktim falan abartı sadece
Sblbngl Gozde15 cumartesi günü kasık ağrısından dolayı gittim çatı muayenesi yapıldı acımadı kasma kendini hiç bir acı olmuyor.
Gozde15 Kubrailkan ipekveatlas çok teşekkür ederim söylenenler korkutuyor insanı daha rahat olucam :)
Kubrailkan Bende 2 buçuk hafta sonra filan olucam korkma değilde böyle garip hissediyorum gereksiz kuruntu yapıyorumdur inşallah 🙊🙊😬
1prenses_annesii Zeynp24 evet birini yaparken ayni anda digerini de yapıyor benim hem çatıma bakti hem açıklık var dedi