Kizlar 16+3 uz kasikta baski var bugun kontrolrum vardi doktor bakti hersey normal dedi idrar testi verdim temiz enfeksiyon yok dedi. Ara ara vajinama bicak saplanir gibi oluyor hic olmazda kasiklsrimda değişik bir baski var bu normalmi birde ultrssonda cocuk tepetaklak dönmüş 😁🤣 doktor normal dedi doner dedi ya sizde varmi bu haftalarda ne yasiom ben boyle ya bu baskı nedir anlamadim ya