Bende 10 haftalıkken plasentanın rahmi kapattıgını öğrendim doktorum bana olası bütün risklerden bahsetti çok ciddi kanama başlayabilir sadece bebek değil seninde hayatın tehlikeye girebilir dedi. İlişki yasak,yürümek yasak, çok ayakta durmak yasak, eğilmek, uzanmak kısaca herşey yasak. Eger kanaman başlar ise bana değil direk cerrahpaşa acil veya çapa acile gideceksin dedi kan nakli gerekebilir dedi. Şuan 14 haftalık oldum her hafta iğne gebeliğin başından beri progestan kullanıyorum işi bırakamadım ama işte oturarak çalışmaya devam ettim ama yanlış yapmışım bugün işi tamamen bırakmak zorunda kaldım çünki hafif kanama başladı direk doktora gittim plasenta hala rahmin agzında ve bebek tam dik pozisyonda oturuyor ve her tekme attıgında plasentaya zarar veriyormuş plasentada hasar oluşturmuş kanama olmuş . Doktorum ancak yatarsan geçecek dedi ve bende işi bıraktım bugün maalesef . Allah şifa versin hepmize inşallah.