Kbraocak 39+6 kızlar gelen giden yok hiçbi belirtide yok hatta bu hafta hiç olmadıgım kadarda rahat hissediyorum
RedFlower Kbraocak bende 39+6 oldum. Demi ya sancı beklerken arada bel ağrısı tutardı oda gitti sanki hiç gelesi yok 😀
Aynur47 Kbraocak ne anlamda nasil rahat hissediosun.mesela canim ne gibi bende 38+5 ondan merak ettim
Nilesea Kbraocak hiçbir belirtisi olmayan bir 39+0 da benden gelsin 🤷♀️ 2 hafta önce muayene ettiğinde 2 cm açılman var rahim ağzın yumuşamış demişti oysaki.
Kbraocak RedFlower evet gün geçtikçe sanki hiç gelmiyecek gibi nişan felanda gelmedi bide bana erken dogum diyolardı 🤦🏻♀️
Kbraocak Aynur47 2 hafta öncesinde sırt agrılarım,kasık agrılarım,gece uykusuzlugum cok fazlaydı.şu son hafta uykularım deliksiz oldu temizlik felam yapasım var yapıyorum rahatsız olmadan
Aynur47 Kbraocak ana ama doktorlar doguma yakin zaten kadinlara bir enerjik geliyor diyorlar mis doğruymuş o zaman belki bugün YARIN dogurursun bizede haber ver merak ettim bak simdi :))
Nilesea Kbraocak bebek aşağı inince midede ve akciğerlerde bir hafifleme oluyormuş, belki de odur hissettiğin rahatlama hissi.
Kbraocak Aynur47 gercekten öyle 33-34 haftada valiz hazırlarken odasını düzenlerken okadar zorlanmıştım ki dedim ben 40 haftaya kadar napıcam ama öyle olmuyormuş
Nilesea Kbraocak benimki galiba gelmeye niyetlendi, kasıklarımda ve belimde sancılar oluyor bu gece, ilk defa bu kadar net, uykum da kaçtı😔
defneveannesiii Kbraocak 39+5🙋🏻♀️ Yalamcı sancım bile yok 36 37 de vardı Var olanlar bile gitti. Balık olacak derken koç burcu bekliyoruz. Nite doğmuyor bu inatçı koçlar 😂😂 oysaki 37 38 de doğum olur diye bekliyorduk
Kbraocak defneveannesiii aynen benimde öyleydi uzun zamandır dogum pozisyonunda 35 haftadan beri heran dogum olabilir dediler
Kbraocak Aynur47 aslında tamda deliksiz degil ama eskiden idrara kalktıgımda geri uyumazdım gece 2 gibi uyanıyordum sonra sabaha kadar oturuyodum şimdi yine kalkıyorum ama o kadar uykum oluyorki gözümü acamıyorum resmen
Nilesea Kbraocak yine yanlış alarmmış 😂🤦♀️ ama bu sefer baya uzun sürdü bir kaç kere gitti geldi sancı ve belime de vurdu. Beklemeye devam 😬