Selin12- hayırlı olsun bebeğinizi sağlıkla büyütün inşallah, nasıl memnun kaldınız mı ameliyat nasıl geçti genel anestezi mi spinal anestezi mi oldunuz, ameliyatınızı asistanlar mi yaptı yoksa uzamn Dr mi , bende 24. Haftamdayim sezeryan olacak çünkü ilkide sezeryan oldu benim, ama çok korkuyorum