Melisaelf hissettiğiniz şey kalp atışı değildir. Bebek kesenin içinde onun etrafında rahim var yağ tabakası vs bir sürü katman var. Bebek daha çok küçük olduğu için hareketleri pıtır pıtır kalp atışı gibi hissediliyor. Ben de 17. haftada o şekilde hissetmeye başladım. İlk net hareketini 19. haftada çok acıktığım bi esnada hissettim. Kalk da yemek ye diye takma attı muhtemelen 😀 sonrasında yavaş yavaş hareketleri netleşti. Şu an 30 bitmek üzere ve MaşaAllah her türlü hareketi hissediliyor 😀