Bademsekeri16 Merhaba sevgili anneler, gebelik sürecinde kalp çarpıntısı yaşayan var mı? Yatakta yatarken sürekli vücudum tık tık atıyor ve uyuyamıyorum. Ne tarafa dönersem döneyim çözüm olmuyor. Şuan 17+3 teyim
-MinikveAnnesi- Bademsekeri16 bazen bende de oluyor 11+1 im ama aşırı hızlı atıyormus gibi hissediyorum hele de yorulunca heyecanlanınca cıkacak gibi oluyor
nurnur13 Bademsekeri16 ben de son bir haftadır falan öyleyim 18+3üz, bugün kontrolüm vardı kansızlıktan olabilir dedi doktor halbuki demir ilacı da kullanıyorum 🤷♀️
Mnk16 Bende de oluyor hava al canım sürekli pozisyon değiştir doğru pozisyonu bulmaya çalış derin nefes almak iyi geliyor