HaleYalnDoan Bildiğim kadarıyla 140 sonrası doğum başladı demek oluyor 150-160 hastaneye yatış oluyor çünkü benim 150 açılmam başlamıştı
Villanelle 100e kadar görünüyor bana verilen kağıtta. Daha üstü var mı bilmiyorum. 100 en üst sınırmış gibi düşündüm şu an