Burcu287 Doktorum kesinlikle önermiyorum dedi. Örneğin annenin kan sekeri uzun süre açlığa bağlı olarak 70 e düştüğünde bu anneyi çok fazla etkilemez ama bebeğinki 50 ye düşmüş demektir ve bu bebeği çok etkiler dedi. Biz oruç tutacağız diye minicik bir bebeği zora sokmanın faydası yok.Keşke bizde bu ayı oruç tutan herkes gibi güzel duygularla geçirebilsek ama risk alınacak zaman degil , Gebelikten sonra Allah nasip ederse borcumdur tutacağım.