Deryaa27 Selam.. 4 haftalik hamileyim ve suan kanamam var, adet kadar degil ama yinede var ve karnim sis gibi Sizce ne olabilir? Bundan once 1 kez dusuk yasadim...
Yagmurkcr97 Deryaa27 benim tanidigim biri bazen kanama oluyor ama suan 12 haftalik oldu ve zarari yok. Aci yoksa, kan toplu toplu gelmiyosa dusuk degildir. Ama doktora yinede bi gorun yani
Gulistan4747 Deryaa27 benim 4aylik olana kadar bile kanamam vardi hep dusuk tehlikem vardi simdi 8 bucuk aylik olduk cok Sukur insallah seninde bisey olmaz ama doktora git ben gidiyodum her kanamada
deletedmom209 Yagmurkcr97 4 haftalık canım daha toplu gelecek kadar büyük bile değil bebek kanaması olan arkadaşlara böyle yazıp da destek vermeyelim doktora gitmeleri gerektiğini bilmeleri lazım
sineeemyaman Deryaa27 benimde 3 aylık olana kadar kanamam devam etti şuan 23 haftalığız çok şükür kanama falan yok ama ihmal etme doktora git progestan verir zaten doktor sana geçmiş olsun canım
Yagmurkcr97 deletedmom209 dogrudur. Hani sadece onceden dusuk yaptigi icin tabi benden daha iyi bilir. Elimden geldikce postlara cevap vermeye calisiyorm, uzulmesinler diye. Ama yinede doktor onerdm sonucta. Gitme demedm hani
Yagmurkcr97 deletedmom209 gorumcem de 4 haftalikken dusuk yapti hani, ondan biliyorum. Ama tabi gitsin doktoru ihmal etmesn. Kan sonucta
deletedmom209 Yagmurkcr97 kuzum ben sana bişey demedim yanlış anlama sadece ben kanama gibi bi durumu burda paylaşıp doktora gitmeyenlere kızıyorum belki erken gitse progestan verip durduracak ama gitmediği için bilemez çoğu kadın hamileliğini öğrenmeden regl sanarak düşük yapıyo
Natali Benim de kanamam oldu 10. Haftada ama buraya yazıp vakit kaybetmek yerine koştum doktoruma. İlaç iğne bütün önlemler alındı. Önce doktora koşup daha sonra burda başımıza gelenleri okuyabilirsniz. Kimse ultrason cihazı kadar emin konuşamaz ki. Bunu sadece sizin için söylemıyorum panikle ilk buraya koşanlar için söylüyorum.
deletedmom6295 doktora gitmelisiniz şuan yapılabilecek şey beta hcg katlamalarını kontrol etmek. çoğu doktor keseyi görmeden ilaç kullanımı taraftarı olmuyor. aynı sorunu ben de yaşadım. 4 haftalık hamile olduğumu cuma günü öğrendim aynı haftanın pazarında lekelenmem başladı. iki doktora gittim ikisi de ilaç vermedi bekleyeceğiz sağlıklıysa tutunacak sonra progestan başlayacağız dedi. 5+3 te kese göründü progestan başlandı. 6+5 te bebeği ve kalp atışını gördük ertrsi gün bardaktan boşalır gibi kanamam oldu bu sefer proluton iğneye geçtik. Hep yattım ve hayırlısı diye dua ettim. çok şükür 13. haftada atlattık kanamaları lekelenmeleri ama zor bir süreçti. sabahtan beta değerinize baktırıp doktora görünün ilaç konusuna değerlere göre karar verirler ve kendinizi fazla üzmeyin bu dünyada yiyecek ekmeği varsa zaten birşey vesile olacaktır eğer yoksa ne yapılsa da boş. rabbim yardımcınız olsun🙏🏻
iremby Deryaa27 Burdakiler onun ne olduğunu bilemez ancak yorum yaparlar. Doktora gitmenizde fayda var. Hamilelikte kanamalar normal gorulmez. Yerlesme kanamasi falan olabilir ama en iyi doktor bilir.
Brlgry Deryaa27 acil doktora git düşük başlangıcıda olabilir evde durmakla atlatamazsın bir şey yoksa bile doktoruna danış ilk böyle acil konularda