Busra_06 Merhaba kızlar, doğum sonrası korse kullanımı konusunda ne düşünüyorsunuz ve hangi korseyi kullanmayı düşünüyorsunuz. Bu konuda aranızda deneyimli olan var mı? Şu anda 34+2 olduk :)
guzel_anne1 Busra_06 Kesinlikle kullanırım ben ya. Benim de ilk doğumun olacak hayırlısı ile ama etrafımda 2 örnek var bu konuda korsegi kullanan ve kullanmayan olarak gerçekten fark ediyor. Birisi 10 günde eski haline döndü maşallah hem kilo açısından hem göbek dğeri yerinde sayıyor ve sarktı göbeği.
Acemianne__ Busra_06 ben normal cırtlı korselerden aldım doğumdan hemen sonra taktım çünkü göbeğiniz lömbür lömbür sallanıyor cok rahatsız edici bir his 😅 normal doğum yaptım iki hafta boyunca taktım şimdi bir ayı geçtik arada yine takıyorum küçüldü göbeğim cok az var
Semih_Simay Bu iç giyimcilerdeki korseler ise yarar mı acaba doğum sonrası korsesi olarak sormuştum ben bi kaç yere cırtlılar var görünüş güzel ama işe yararligi nasıldır bilmem
Acemianne__ Semih_Simay ben ondan takıyorum bence bosuna para vermeyin ötekilere gayet güzel sarıyor beli
Acemianne__ Saam0441 Busra_06 kızlar tayt korse kullanmadım rahat edemem diye düşündüm cırtlılar istedigin an çıkarabiliyorsun ama tayt korseninde iyi yanı kanama oldugu icin alttan pedi kaydırmaz sıkı tutar diye düşünüyorum
Saam0441 Busra_06 bacakları göbeği komple sarar diye bende tayt korse almak istiyorum ama çok kararsızım yinede
Yrlmz5050 Yamunanın korsesi çok güzel toparlıyor ayrıca çelik balenler sayesinde emzirmede falan dik durmayı sağlıyor. Kesinlikle tavsiye ederim pişman olmazsınız.