edis22 banada öyle dedıler hemen düzeltmemız lazım yok zekasında sıkıntı olur gelişemez bende sunu anlamıyorum cogu gebelee gerek köyde yasayan gerek takıp etmeyen cogu kısıde vardır haber bıle yoktur emınım Allah ne yazdıysa o yasanır saglıkla gelır yeterkı o istesin yanı fazla abartıyolae bence ilac kullanıyoruz sonucta benım teyze 9 ay gıdemedı hastaneye evde dogum yaptı baya uzaktı sehıre gayette saglıklı oldu 5 cocuguda