Merhaba anneler 38+3 günlüğüz bugün doktor kontrolüne gittim gece çok çok az kramp giriyodu ama sabah hiç bişeyim yoktu yinede doktor açıklığına bakalım dedi vee 3 cm demez mi 😳 nst istedi ondada düzensiz sancılarım çıktı eve yolladı hazırlıklarını yap bu gece yada sabaha gelir bebiş dedi. Tabi beni aldı bi korku heycan stres 🤦♀️ Bide acaba açıklık muayenesi sonrasımı sancılarım başladı diye merak ettim 😒Şuan ara ara ufak sancılar giriyo ama bakalım ne olcak dua edin inşallah kolayca doğururum 🤲