badeninannesiii çatlak olduğuna öncelikle eminsiniz değil mi? Ben yaşadığım olayı anlatayim. Bende yaklaşık o haftalarda karnima bilinçsizce sıcak su torbası koymustum, tabi atletin üzerinden ama sıcaklığı gayet hissedilir seviyeydi. Sonra karnımda bildiğiniz çatlak yapıları oluştu. Benim karnım bile 30. Haftada çıkmaya başladı ki o zamanlar hiç yoktu. Allah’ım neden şimdiden çatlak çıkar ki dedim. Sıcak su torbası meğerse deri bütünlüğünü bozmuş ondan öyle görünmüş. Bioil yağıni alıp sürdüm anında ferahlik verdi, kizariklari söndürdü. Tam olarak geçmesi iki haftayı buldu. Şuan 39. Haftadayim çok şükür çatlağım yok. 58 kilodan 72 lere çıkmama rağmen. Doğumdan sonra olur mu bilemem. Yani sizde sıcak kompleks yapmış olabilir misiniz? Ya da sıcak duş zarar vermiş olabilir. Yoksa cok kilo mu aldiniz ? yapı meselesi sanırım biraz da. Eğer öyleyse ne kullanılsa da ne yapılsa da boş malesef.