Melodi30 Merhaba gebelikte tansiyon problemi yaşayan var mı doktorum her gün ölçmemi istedi baş ağrısının sebebi bile tansiyon olabilir miş yaşayan var mı
Begumergun Melodi30 ben ilk başlarda yaşamıştım hatta başım ağrımaya başlayınca (boynum ağrıyodu ) anlıyodum tansiyonumın düştüğünü
Serpillcan Melodi30 ben yaşıyorum , tansiyon takibi yapılıyor haftalık , şükür şuan yolunda , hamurişi yemiyoruz tuzu kestim