Deletedmom727271 Aybüke kesin olacak sanırım. Tek başına güzel ama yanlarında ki isimler uyumlu gelmedi bana 😊
busra2253 Aybüke tek ve güzel bence ikinci isim gereksiz sonuç olarak Aybükeyi kullanacaksınız sadece sınavlarda bankalarda kızınız zorlanacak