Feyza-nur ebruomur sleepy kullanıyorum 7 aylıgız 3 ayından beri kullanıyorum sızdırma hiç yaşamadım ek gıdadan sonra bile benz ince yapılı bebek cok rahat hareket ediyor öneririm ilk üç ay molfix kullandım oda sızdırma yapmadı sadece biraz kalındı o yüzden onu bıraktım
Ayse1608 ebruomur Ben bir çok bebek bezi denedim en migrosun bezini çok beğendim oğluma hep onu kullandım
edaliannee Burda beklim 😁 neyle başlarsan onunla devam edersin diyo herkes prima tamamda inanılmaz pahalı ya ,baby turco sleepy baktım . Sleepy sızdırıyomuş bende karar veremedim hala
guzel_anne1 edaliannee kesinlikle öyle olası bir durum da pişik olurmuş ama ne ile başlanırsa onla devam edermiş o yüzden bende bayb turco aldım dediğiniz gibi sleepy güzel hoş ama sızdırma yapıyormuş benim çevremdekiler hep bayb turco hem güzel hem ekonomik