Kizlar öğlen doner tavuk dürüm yedim alsamda kofteci yusuftan hamburger gömdüm sonra beni bir pismanlik alxdi 😢😢😢 bebegime zarar vermis olmadim dimi ama dayanamadim resmen aserdim ya sabahda kontrolum vardi hersey normal cok sukur dedi ne bileyim hergun saglikli olmuyo can cekiyo ya napayim sizde durumlar nasil hanimlar bu pişmanlığı nasil yok edebilirim ❤🥴🤗