neval270071 Hanımlar önceden de bu alışkanlığım vardı hamilelikte sırtını kütlettiren var mı sakıncalı mı bi kere yaptırdım ama rahatladım da
Melisakplnn neval270071 bende yapıyorum ama çok şiddetli değil hafif kibar bir şekilde umarım zararı yoktur 😀
Yrnnry neval270071 esım sarılır gıbı yapıp kıtlatıyo ama tam belımı degıl sırtımı canım cocuga zarar vermedn
Nisa12345 neval270071 benim eşim takıntılı canı sıkıldıkça kütletmek istiyor hiç kaçabildiğim olmadı hep kütletti ama eskisinden daha hafif tabi erkek eli ne kadar hafifse 😂 kütleyince de öyle bi rahatlıyor ki insan ama stresten de kızıyorum ona inşallah bişey olmuyordur 😂
neval270071 Yani benim komşum beni kaldırdı indirdi sırtım kütledi rahatladım ama vicdanen de üzüldüm korktum inşallah bir şey olmaz bir daha yapmam ya 😞 ama bel sırt ağrısı maf etti beni önceden hep kütlettiriyordum alışmışım
Yasemincee Gebelikte gerinmek bile aslında iyi değil. Kaldı ki belini kütletmekk.🤦 Bardak almak için bile dolaba uzanmıyoruz öyle düşün. Fazla yapma ☺️