Evremmerve19 Maşallah değeriniz çok güzel çıkmış ama diğer annelerimizin yorumlarını okudum aynı şeyi söyleyeceğim ben de erken öğrenmiştim vakit gerçekten geçmiyordu. Reglime 3 gün kala test yaptım pozitif sonuç almıştım kan vermiştim falan. Ama benim kan sonucumu söylerken 226 çıkmıştı benim, 3 haftalık demişlerdi yine de en güzel ve doğru bilgiyi doktorunuz verir. En kısa zamanda doktorunuza gidip sorun☺ Rabbim güzel hamilelik gecirmenizi ve çocuğunuzu sağ salim kucağınıza almanızı nasip eylesin inşallah💕