Leyla1995 Selam anneler ve hamişler, Size bi sorum olucak hamileliginzde bogmaça aşısı vuruldunuz mu?
Leyla1995 Boğmaca öksürükle kendini gösteren, mikropların sebep olduğu bulaşıcı bir teneffüs yolu rahatsızlığı. Yetişkinlerde uzun süreli öksürüğe sebep olan hastalığın bebeklerde ve yaşlılarda etkileri çok daha tehlikeli, Anne hamile iken bu hastaliga yakalanirsa gobek bagindan bebege bulasabiyor. Ben yurtdisinda kaliyorum ve dogum doktorum 22 ve 30 haftalik arasi Aşı olmami istedi her ihtimale karsi.
Leyla1995 Seyhan34 bende yasamadim ama olurda basina gelir diye bebek icin onlem aliyorlar yurtdisinda..Anne karninda bebege bulamasin diye