Arkadaslar merhaba, 31.haftamdayım 2-3 gundur goguslerımden süt gelmeye basladı ve karnımın ön tarafında kesik kesik ağrılar oluyor. Ama cok sık degıl gunde 1 veya 2 kez agrıyor. Cokta uzun surmeden gecıyor. Durumu doktoruma anlattım yarın sabah erkenden gel nstye bakalım dedi. Ben yalancı sancı oldugunu dusunuyorum ama varmı basına böyle bır sey gelen ?