Kızlar bu gün ultrasona özele gittim cinsiyyeti için, göstermedi..uyudu, sonra doktor ite ite uyandırdı))) secde halşnde duruyırdu ancak, sonra çapraz durdu..kaprizli dedi doktor🤣 sonra doktorun acelesi vardı galiba uydurdu 95% kız dedi (ama nedense inanmadım acelesi vardı diye)…kesin degil dedi haftaya gel..ilk bebegim sizde dogru olma itimali var mı? nedense oglan hiss ediyorum..Rus takvimiylede baktırdım ki, çok dogrudur biliyorum..erkekti..yorumlarınız kızlar🤰🏻💖
ps: altdan da baktı..inşallah birşey olmaz bebeyime😔