Valla canım ben 37 de doğurdum normal ama kilosu 3120 doğdu o da zordu tamamen senin çatınla alakalı bi yakınıma da 4 kilo bebek normal deneme dediler eşi ısrar etti çok zorlandı sonradan fıtık vs sağlık problemleri oldu sen bence başka bir doktora daha danış ona göre kararını ver ama bazen ulturasonda olan kilodan daha düşük doğuyor bebekler çatının müsait olup olmadığını sor doktora istiyorsan dene normal doğumu