sibellalala selinbirincisezen ya tebrik ederim ben de 19+4 üm bugün kIzımız olacağını ile müjdelendik elhamdülillah, ne garip duygular…
Mervesofiye Hayırlısı olsun sağ sağlim kucağınıza alın bizim dee 18+6 oğlumuz oluyor bir kızım vardı Allah bir erkek evlatta nasip etti çok şükür 🥰