Nslhn97 Kızlar 34 haftalık hamileyim hastane çantasını yavaş yavaş hazırlamaya baslıycam ama hemşireye verileceklerin içine ne koymalıyım çok kafam karıştı 10 lu hastane çıkışı fazlamı olur ne giydiriyorlar bilgisi olan yazabilir mi
iremss Nslhn97 10luyu komple ver giydirmediklerini geei veriyolar ya da iç zıbın, dış tulum veya alt üst takım çorap eldiven şapka battaniye verin yeter
La_le Nslhn97 1 tane 5 li 1 tane 10 aldım hastane çıkışı çorap muslim bez zıbın emzik biberon bez ıslak mendil bı pattaniye ben bunları koycam
Kubra_elif_ahmet Nslhn97 Ben bi zıbın alt üst takımı çorap eldiven şapka ince battaniye koymuştum odaya gelince içine bi içlik daha giydirirsin üşür dersen 1 tane de bez mutlaka koy hastaneler kendi bezlerinden de bağlıyor ama alerji falan olabilir
0610835 Nslhn97 bir tulum bir zibin birde ustuyle sapkasi battaniyesi corap eldiven bir tane bez baska biseye gerek yok zaten geldinde silip temizleyip ustunu degistiriyorsun bebisin
Yasemincee 5 li bile fazla oluyor önlüğü falan takmazlar. Bi tane bez bir tane zıbın giymesini istediğin takım ve bebişi saracağın baddaniye kundak artık hangisiyle onu ver bitti 😊