Hafizeipek ikili test imin sonuçları güzeldi. 17. Haftaya girdim doktorum kafasın da boşluklar olduğunu söyledi(hidrosefali) afp testinin sonucu daha gelmemişti. Afp te gelince omurgasın sorun olduğunu kapanmadığını söyledi
Tıp fakültesine tönlendirdi gittik orda da kesin tanıyı koydular alınması gerektiğini söylediler Bebeğim için hayırlısı buymuş demekten başka dicek bişeyimiz kalmadı..