Mervekkkk Bende biraz kiloluyum bu yüzden dediğiniz gibi hep bişey yediğimde acaba eşim ne düşünüyo diye kendimi kötü hissediyorum oda bana ye ne istersen dinlen sen hamilesin diyo ama kilo problemi yaşayan kadınlar için hamilelik biraz ürkütücü bi süreç çok kilo vermeye çalıştım hamilelikten önce olmadı bekledim ama bebek sevgim ağır bastı dua ediyorum gereğinden fazla kilo almam inşallah (hamileliğin ilk üç ayında kilo veriliyo derlerdi ahh 🥲) düşündüğünüz için çok teşekkür ederim 🌸