Bayanlar ben Bi salaklık yaptım. Benim belirtilerim çok fazlaydı gece uykudan uyandıran batmalar migde bulantısı baş dönmesi şişkinlik akıntıda artma. Regl e 9 gün vardı erken gebelik testi aldim dayanamadım artık. Çok çok silik çıktı gideyim acilde Bi kan vereyim dedim. Sonucum 00.0 çıktı. Şimdi ben hamile miyim?Değil miyim? Bütün hevesim gitti valla