Kizlar 10 haftalik olduk bugün kontrole gittim ve 4 hafta evvel verdiğim kan sonucuna bakmak istedi ve TSH ilk trimestere göre epey yüksek acilen dahiliyeninde görmesi duruma gore ilac baslamamiz lazim vs diye epey panikletti. Yarin sabah tekrar kan duruma gore haftaya bir kan daha vermem lazimmis vs vs.
Referans araligi 0.63 - 4.82
Deger 2.92 mIU/L yazıyor
Bilen anlayan varmidir acaba nedir bu cidden panik yapacak kadar yüksek bi durummu daha evvel hic boyle yuksek olmamis degerlerim eski kan sonuçlarına bakarak söylediler.