77Bebek35 hayır canım gebe olduğun kesin olsa tamam derim zaten o dış gebelik ağrısı da ilk haftada olmuyor hemen ben 3+3 te hamileliğimi öğrenmiştim ama ağrım 5. Haftada başladı gitgide arttı. Senin önce bi gebe olduğun kesinleşsin böyle şeyleri düşünme boş yere stres yapma kendine. Şu an ben tekrar hamileyim ilk haftalsr sürekli bacak kasık karın ağrım vardı adet olcam zannediyordum. Daha önce dış gebelik geçirdiğim için doktorda takipliydim ama beta değerim 1 hafta takip edildi düzenli arttı sonra keseyi gördük sorun olmadığı anlaşıldı. O yüzden öyle şeyler düşünme