zamloss123 Kızlar midem çok kötü açken de tokken de yanıyor günde 2 kere rennie tablet alıyorum aslında daha çok içmem gerekiyor ama tutuyorum kendimi Bi zararı var mı tabletleri korkarak içiyorum
betulyc zamloss123 hayır tablet içmeyin rennie şurup yada gaviscon içmeniz gerek doktorunuz mu dedi size rennie tablet içebilirsiniz diye
Slhdsdmr zamloss123 çiğneme tableti verdi bana günde 4 kez kullana bilirsin dedi aynı zamanda eczacıda aynısını söyledi ama içmiyorum
miniktirtilim zamloss123 bende kullaniyorum.pek faydasi yok bana gunde 5 6 kez aldigim bile oluyoe. ŞURUBU bende alerji yapiyor maalesef o yuzdem tablet kullaniyorum Gavisconda kullaniyorum ama nafile.
ilkbeybiannesi Bana da doktorum çiğneme tableti şeklinde yazdı. Günde 4-5 kere kullanabilirsin dedi. Ne sakıncası olabilir ki içmiyorsunuz ?
zamloss123 ilkbeybiannesi içiyorum mecburen ama birkaç yerde zorunlu olmadıkça her zaman içilmemeli diye okudum
Slhdsdmr zamloss123 bu aralar mide agrım azaldı zorda kalmayınca içmiyorum sodayla muzla rahatlatmaya çalışıyorum canım ama zararlı olsa doktorum yazmazdı şimdi kağıdı okudum hamilelikle kullanıla bilinir yazıyor