Kızlar daha önce de bu tartışmayı açmıştım o zaman bebeğim daha küçüktü şimdi 27 haftadayız hareket zorlukları başladı finaller doğum zamanına denk geliyor bir de göbeğinden dolayı biraz çekiniyorum sizce ne yapabilirim okulu bitirebilir miyim böyle durumda olan var mı