RabiaYrkAcar İkinci gebeliğim 38. Haftadayım normal sancımla doğuma gittim ilkinde 41. Haftada şimdi hafif hafif sancılarım olmaya başladı dün nst de hiçbirşey yoktu benim sorum bebek hareket ettikçe can yakıyor sancı artıyor sonra geçiyor şuan bebek hareket etmiyor mesela sancı vs yok hareket edince çok canım yanıyor acaba gerçek doğum sancısı mı bebek mi canımı yakıyor ayırt edemedim 😢
Seyhan34 RabiaYrkAcar biraz daha dinlen ve dikkat et hareket etmediğinde de sancı oluyorsa doktora gözük