B-Y94 Kızlar 34+6 haftalığım ilk gebeliğim nundan 1 2 hafta önce daha fazla hissediyordum sanki şimdi daha sakin hareketleri. İşte dönerken ne bileyim bebiş içerde germe hareketi yaparken hissediyorum normal mi benim gibi olan var mı acil yardım edin 😢
papatya981 B-Y94 yeri daralıyor bazı bebekler daha az hareket ediyor iç karnınız da eğer geniş değilse normal birşey zaten doktor 37 den sonra hergun 10 defa hareket ediyormu takip et der
La_le B-Y94 benim bildiğim 30 haftadan sonra haraketleri azaliyormus normal diye biliyorum ben şuan 24 deyim ama kuzenim 25 de oda aynı şekilde pek hareketi yok demişti ondan biliyorum
Happybsrn B-Y94 evt bnde 29dan sonra hep dalgalı hissetmeye başladım 🤣🤣 sadece kımıldanıyor , ittirerek sağ tarafım pert🤣🤣
La_le B-Y94 yanlış yazmışım kuzenim 35 haftalık eğer için rahat edicekse hastaneye git istersen biz böyle diyoruz ama başka biseyde olabilir sen yinede doktora görün ikinizinde sağlığını rsike atma bence